Anna :)

Träffade Anna idag! :) Hon kom hit en sväng först, vi satt på min balkong och tjötade massa skit :) Sen kom hennes kille Sonni och hämtade oss och det bar iväg ut till världens ände, Tidan! Hela Sonnis familj var där :P mamma, pappa, tre bröder och syster :P Det var lite svårt och småjobbigt eftersom jag inte kan prata danska :P Jag förstod i princip sammanhanget av vad dom pratade om, men inte exakt :P Så det blev att man fick sitta där och le som en idiot och skratta när dom andra skrattade :P haha. Som tur var så var Annas mamma och lillebror där, så jag förstod ju iaf vad dom sa! =) När nästan hela tjocka, danska släkten åkt så sprang vi ut i hästhagen en sväng. Så mysigt!! :D Jag fick dock veta att Error inte står kvar där :( han står på Gotland :( Hade mysigt trots att jag inte förstod vad dom sa :P haha. Var jättekul att träffa Anna igen!! :)



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0