Brännbollsturneringen :)

Haha, jag var så jävla orolig för brännbollen! JAG skulle vara domare, JAG skulle hålla koll på alla poäng :P men när jag väl kom dit så fick jag veta att Jonas är domare, och jag skulle bara hjälpa honom hålla koll och skriva upp poängen. Vi var ett awesome team! och det sa han också, jag var tydligen den bästa vicedomare han haft under de här tre åren :) Det kändes jävligt kul att höra =) När han skulle avslöja vilka som hade vunnit uppe åp lastbilen så drar han fram mig och säger; "Vi måste även tacka Ida! Som har hjälpt mig mängder med att hålla koll på poäng och sånt! Tack!" Jag fick en stor applåd och höll på att nästan dö, det hade jag ju inte riktigt räknat med :P haha. Jag hade så fruktansvärt kul!! Mamma var med nästa hela tiden och Sandra, E och Sandras lilla onge Annie var också där i princip hela tiden :) Så jävla mysigt hade jag! Fruktansvärt! Jag längtar verkligen till nästa år! Såklatr så vann ju brorsans lag iår igen :P haha, men tydligen itne med så många poäng som dom brukar vinna med. Undra om det kan bero på att min bror var så full att han knappt visste vad han hette? ;D haha Kairos Fjollor som tydligen alltid tävlar om första plats med Hästens Vänner hamnade på fjärde plats iår, Fraglarna kom på tredje plats. Men det var för att dom fick 5 extra poäng för att dom hade en tjej med i laget, Dom vann över Kairos Fjollor med 4 poäng Så resten kan ni räkna ut själva :P I finalen var det Gangsters mot Hästens Vänner, och Hästens Vänner vann med omkring ca 20 poäng.

Åh, jag hade så jävla kul! Jag ser verkligen fram emot nästa års turnering! :)
Tack Jonas för att du har gjort en så fin och rolig tillställning för Tibrofolket!! :)


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0