Speedwaykväll

Nu sitter jag här och väntar på Sandra, Malin, Robin, Mamma och Olle.. Helt sanslöst. Jag är alltså klar innan utsatt tid! Go me! :) Knäckte en öl nyss, fy så gott det var :) Vi ska laga mat, dricka lite och kika på speedway :) Kommer fasen bli en mysig kväll :) så jäkla synd att det är så förbannat jäkla varmt och kvavt bara! Jag dör alltså, är helt klibbig hela jag :( usch. Hoppas det blir bättre framåt kvällen. Jag tänker heja på Holder oavsett hur det går för våra svenskar! Jag skiter i vad Malin säger, hon har sin Robin här idag, då får jag fan hålla på min kille i speedwayen oavsett hur det går för hennes Lindgren :P




..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0