Remington tribal collection

Det är då fan att man inte kan sova, alldeles för mycket känslor och tankar som snurrar omkring inuti mig. Säkert också bara för att jag faktist måste upp i rätt bra tid imorgon som jag inte kan somna. Så då internetshoppar man istället, livsfarligt det där! Men äntligen, äntligen är det en ny plattång på G hitåt, leopardmönstrad dessutom! ♥  Även en locktång och hårfön, också dom i leopardmönster ♥ Sen klickade jag hem lite grejer från AmorsPilar, But I wont tell you what ;D haha. Nu är jag nog däremot pank, har till räkningarna but thats it. Jag fick pengarna i fredags I might add, det är söndagnatt och dom är redan slut. Good Girl!

 

Satte mig precis ner med en kopp thé, en ny smak - Indian spice, får se hur den smakar när jag väl vågar ta en sip från den rykande koppen :P sen blire en nattacigg, tandborstning och ett försök till sömn igen!
Har hunnit smaka på Indian Spice nu när jag pillade med bilden ovan, och den duger. Helt okej smak. Smakar dock mest bara thé.
För övrigt; hur stavar du till Thé?



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0