1050:- på hem och hobby!

Jösses säger jag bara!! Jag och mamma var på hem och hobby i hjo förut idag, och nu är jag minst 1500:- fattigare!! Jösses!! Jag bara gick och plockade i grejer i korgen. Grej efter grej. Snacka om Shopaholic idag minsann! Sen var jag på systemet, bjöd mamma på mat och köpte blommor igår! Jag vill inte kolla hur mycket jag har kvar på kontot! Det blir till att ta det lite försiktigt med pengarna nu :P Men jag fick tag i rätt mycket roliga grejer :) krukor, tavlor, sänglakan, prydnadssaker, aromoljor, present till pappa och presenter till Malin med mera med mera:) och just det, jag köpte hårfärg idag också. ajaj, det svider i plånboken!

Helst ska jag ha hunnit tvätta klart, färga håret och duscha till klockan nio. Det ser lite tight ut eftersom sista maskinen inte är klar än och jag funderar på att tumla den. Sen ska man ju sitta med färgen en liten stund också. Det där med tidig sänggång får jag nog skjuta upp till någon annan dag :P Haha.

Imorgon ska jag bort till pappa och fira honom :) Farmor, Farfar och hans fru kommer :) Sen hoppas jag att mina fastrar kommer och iaf en utav mina kusiner, Sandra också kommer förbi. Vore så kul att träffa dem igen. Min lillkusin Frida är på Öland Roots (den bitchen!) hahah :P

Ooooch på lördag ska jag och brorsan måla och plocka iordning massa skrot i lokalen. Mästarn kommer kanske, fast jag hoppas ändå att han inte gör det. För jag vill vara själv med min bror lite, var så jäkla längesen! Vi ska grilla och greja, så hoppas på fint väder nu då! och att jag får lite mer färg! :) haha



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0