Amaranthe <3


(f.v Andy, Olof, Morten, Elise, Johan och Jake)

Omg, Jag älskar verkligen den här gruppen!! Dom är så jäkla bra! Inte bara att dom har fått med en helt awesome tjej (Elise) med en riktigt ordentlig pipa och en helt superbra dude (Jake) också med en helt underbar röst, dom har även fått in en growlare!! (Andy) Som också han är helt jävla awesome!! Så bandet består alltså utav tre st som sjunger. (eller ja, Andy sjunger väl inte så mycket, han skriker mest ;D haha) och utöver det så har vi supersnygga, blonda Olof på Gitarr, heta Johan med sideburns på bas och sötingen med det långa fina håret Morten på trummor! Om jag har förstått det hela rätt så är Elise, Jake och Olof svenskar medan Morten, Andy och Johan är från danmark? Är inte riktigt helt hundra, så jag får ta och kolla upp det där nån gång :P
Så kort sagt, Underbara Amaranthe består av ett gäng superheta snubbar och en supervacker tjej. Deras låtar är helt fucking awesome. Så har du inte hört talas om dem förrän nu, spring in på youtube, spotify, myspace, whatever och kolla in dom med en gång!! You wont be sorry!

För övrigt så vill jag ju tatuera nacken, vad sags om Amaranthe's logo? ;D







..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer
Postat av: Robban

Andy e från Göteborg söru ;)

2011-11-03 @ 19:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0