Date Night [2010]



Phil och Claire är ett helt vanligt förortspar som bestämmer sig för att åka in till stan och ha en riktig ordentlig date. De åker till den nya hippa resturangen "Claw" men har inte bokat bord. De blir skickade till baren där de får vänta tills det blir ett bord ledigt. När The Tripplehorns inte kommer till sin reservation säger Phil att de är The Tripplehorns. Vilket de aldrig skulle ha gjort då The Tripplehorns har ett par ovänner minst sagt. Phil och Claire får vara med om en intensiv natt de inte lär glömma i första taget!

Jag säger bara såhär; Koll på den NUNUNU om du inte har sett den än!! Med Steve Carell och Tina Fey kan det bara inte gå fel!! Så jäkla underbara skådisar och otroligt roliga! Jag satt och skrattade genom hela filmen! helt underbart!! :) En utav de bättre filmerna på länge :)
Och sen att älskade, underbara Mark Wahlberg är med en sväng, utan tröja dessutom är ju bara som grädden på moset, pricken över i:et. Loooveeely!!


(okej, jag ser nu att jag var för snabb när jag skrev hans namn och det blev felstavat på bilden! Shit! Men sak samma, han är lika het oavsett vart man sätter h:et!!;)





..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0