LillKF <3



Åh, min lilla tjejjelejja <3 min älskade lilla tjockiskisse :)
Hon är ca 12 år nu, och har bott hos mig i ca 8-9månader :) Innan hon kom hit till mig så bodde hon hos min storebror, som tyvärr inte hade den tiden för henne som hon behöver. Hon fick vara själv rätt mycket och hon har alltid varit väldigt rädd utav sig, sprungit och gömt sig så fort någon kom. När jag fick henne såg det ut som hon hade svalt en fotboll, för hon var så tjock! hon kunde inte ens klia sig bakom öronen och magen släpade i backen. Antar att hon kanske tröståt? Men nu busar hon, kliar sig bakom öronen, tvättar sig, hälsar på folk, kommer och myser och är helt underbar :) Men jag har ju inget jobb eller så, så jag har ju tiden att lägga ner på henne :) Och eftersom hon bodde hos min bror från början så var det ju såklart han som döpte henne! och till inget annat än LillKF! haha, nu undrar du vad LillKF står för, right? haha.. Well, hon var så himla busig och olydig när hon var missebebis. Hon åt alla hans blommor, spydde upp dom på mattan, hoppade upp i fönstren, kraffsade ur jord, välte blomkrukor, Upp i bokhyllan och hävde ner saker, klöste på soffan med mera med mera, så allt min bror sa till henne jämt var; "LILL KATT FAN!!" och eftersom han jämt sa det så bestämde han sig för att döpa henne till LillKF, Lill Katt Fan då :P haha.. När jag fick henne sa alla att jag skulle byta namn på henne. Men det går ju inte! Hon ÄR ju LillKF, hon heter ju det. Man kan ju inte bara byta namn sådär :) Dock kallar jag henne väldigt ofta för bebis, så många utav mina vänner kallar henne för bebis. Vissa tror t.o.m att hon heter så :) haha



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0