Lite trött på det här

Jag känner att jag blir lite galen på det här. Ena stunden mår jag okej, nästa skit, sen jättebra, sen är det inte fullt lika bra. Jag är trött, seg och irriterad. Sen har jag helt plötsligt massor med energi till att damsuga, tvätta golven och städa hela lägenheten. Vad är det här? Borderline, kanske du tänker. Men nej, det är det inte. Det har jag fått papper på. Jag siktar på inre stress. För min ångest är tillbaka igen. Välkommen, du har inte varit saknad. Den smyger sig på lite då och då, inga panikångestattacker, men ökad puls, hjärtklappningar, värmesvall, oro och en mage som inte riktigt mår helt ok. "Ida skärp dig, det här är din kropp, dina känslor, You're in charge" Så går det över sen. Men då är jag seg (mer seg än innan, av att behöva skälla ut sig själv och stå ut med en psykisk och fysisk "error-error-error")




..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0