Onsdag

Jag och mamma skulle kopiera en nyckel idag, men det var såklart stängt :( så det får vi ta imorgon. vi åkte upp till Olle där hans söta dotter Lee var med sin söta dotter Aleyah :) Hon är så söt, Aleyah :) hennes mjölkchokladiga hud, bruna ögon och lockiga bruna håret :) Hon pratar så gulligt, kanske är extra gulligt eftersom hon pratar på norska? haha.

Sen åkte jag och mamma iväg till tibro igen, jag köpte lite mat och mamma släppte av mig hos Ylva. Där jag klev in och satte mig på hennes mysiga altan och åt min mat medan Ylva rensade dagens fångst, en hel icapåse med svamp! Jag fick ju såklart ta fram min tomboysida även idag och plocka ur en och annan spindel ur påsen :) frågar du Ylva så var det gigantiska spindlar ;) sen tjötade vi lite medan jag vilade maten :P haha.

Sen gick jag över till brorsans gym, bråkade lite med högtalarna men fick tillslut ordning på det och min musik kom igång! På med lagom hög musik och upp på crosstrainern!! Crosstrainern är förövrigt dubbelt så jobbig som cykeln upptäckte jag. dock fick man jäklarns ont i röven utav cykelsadeln. Jag tränade armarna rätt rejält och även benen. Svetten verkligen rann, och då menar jag rann. som vattendroppar. hela mina hud var blank av svett. sexigt ;) haha.. sen var mamma så himla söt att hon hämtade upp mig och körde hem mig, jag var rätt mör i kroppen :P haha. Hem och ta en välförtjänt underbart skön dusch! :)

Sen fick jag kila upp till Malin en stund och prata med henne, krama henne. Nu är hon på KSS med sin familj. Hennes morfar mår inget bra alls, verkligen inte alls. Dom sitter vak inatt :( Stackars min lilla Malin som älskar sin morfar så himla mycket! Tänker på dig!!



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0