På fredag bliver Anna hjem til Sverige!!

Danske: På fredag bliver Anna hjem til Sverige!!!!
Svenska: På fredag ​​kommer Anna hem till Sverige!!!!

Svenska
Åh, på fredag kommer min älskade Anna hem från Danmark för att hälsa på ett tag :) Kan ju tyvärr inte träffa henne hela tiden då hennes fästmans familj följer med för att träffa och lära känna hennes familj. Men vi ska ha en myskväll bara hon och jag. Med god mat, cider på balkongen (håll tummarna för solsken!!) massa tjejsnack! <3 och kanske någon film eller två :) hehe. Jag längtar till vår G33KN1GH7 <3

Danske
Åh, på fredag​​, vil min kære Anna hjem fra Danmark og besøger i et stykke tid:) Kan desværre ikke se hende hele tiden, når hendes forlovede familie er inkluderet for at mødes og lære at kende sin familie. Men vi bør have en myskväll bare hende og mig. Med god mad, hylede cider på altanen (Kryds fingre for solskin!), masse pige snak <3 og måske en film eller to:) hehe. Jeg længes efter vores G33KN1GH7 <3


Titta Anna, jag kan lite! det tog tid dock! haha
Se Anna Jeg kender lidt! Det tog tid, dog! haha





..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer
Postat av: Anna

naw du er da sku bare så sød! <3 jeg savner dig mega meget, det skal bliver dejligt og kommer hjem til sverige igen og se alle mine kære. vi skal have den beste dag sammen, kund dig og mig <3

2011-07-26 @ 21:21:49
URL: http://aumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0