Firade pappa

Jag har haft en supertrevlig eftermiddag/kväll idag med min pappa, hans nya, farfar, hans sambo, faster och kusin :) Sen kom Adam och hans kusin förbi :) Idag var första gången på jag vet inte hur många år som jag och Adam träffades :P vi var brevvänner när vi var små förstår ni :) för på den tiden fanns det varken msn, sms eller facebook. Så då fick man allt försöka lista ut vad en 8årig pojk skrev med sin jäkligt fina stil! Det var fan hårdare förr! sen fick man vänta liksom en hel dag på att få svar, minst! inte två minuter. Men det var kul att få träffa honom :) Vi träffades tydligen någon gång när vi var ca 10, när jag och pappa skulle åka och hämta ett växthus hemma hos Adams föräldrar, och tydligen hade jag sagt; "jaja, som om det kommer komma upp nån gång!!!"  (vilket det faktist gjorde!) hahah, vad uppkäftig jag var :P haha. Åh, jag fick skjuts hem utav Adam och hans kusin i Adams fin fina Ford Cougar 68! Mreeew säger jag bara! omnomnomnomnom på den bilen!!! <3 haha



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0