KSS med mami

Idag ringde klockan 06.55 och jag klev ur sängen 07.00. Jösses, kändes verkligen helt skumt att gå upp så tidigt och vara färdigsminkad 07.30. Jag och mamma åkte in till skövde runt 08.15, för hon hade tid hos Gyn på KSS. Min stackars lilla mami ska opereras då hon har en polyp på livmordern (ja,tydligen kan man få polyper lite varstans) Jag fick även träffa PG Larsson, Mannen som (förmodligen) räddade mitt liv. Utan honom hade säkerligen även jag dött i klamydiainfektion. Men han insåg risken och kurerade mamma mot det. (då hon har förlorat 4 barn i klamydiainfektion) Det är tack vare PG Larsson som varenda gravid kvinna måste ta klamydiatest. Min mamma fick vara en stor del i hela handlingen. Det känns lite häftigt ändå :P Efter det åkte vi till Ö&B en snabbis. Sen förbi Max där jag äntligen fick testa deras Lyxshake. Den var god, men inte vidare lyxig kanske? ;P hehe
Nu har jag suttit här hemma och kikat på The Mentalist. Åh, Patrick Jane <3 Han är ju bara för go ;P







..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0