mys mys :)

Idag har jag varit med mamsen hela dagen. Eller ja, det har jag varit varenda dag sedan i måndags kväll. Mamma kom hem till mig då och sov över hos mig tills idag :) myspys <3 jag älskar verkligen min lilla mami så himla mycket, hon är bäst liksom :) Fick låna Malins mobila internet och jag har brorsans lilla reselaptop, så det var slappt att kunna sitta och surfa hemma hos mamma :) och ännu mer slappt är det nu när jag ligger i sängen med datorn bredvid mig. haha. jag tänkte ta och se något avsnitt utav någon serie nu och sen försöka lägga mig. Det är ju trots allt en dag imorgon också. åh, jag saknar min dator, men när vi har formaterat om den så kommer jag sakna den här lilla krabaten också. Kunna sitta i soffan helt slappt och muppa sig vid nätet :P haha

just det! Mamma "fick" en asnice silvrig opel utav Olle idag, och jag fick veta att Mynta har flyttat till karlsborg och trivs bra där. jag saknar den lilla busbebisen faktist. och jag var med och tävlade om ett par reebok easy tone dojjor förut, så håll alla tummar och tår! This fattie needs some new shoes ;P

wellwell, natti darlings :)






..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0