:(

okej, så jag ringde Karro igår och sa att jag inte kommer ta över Mynta :( Jag var tvungen att tänka på henne och jag tror ärligt att hon skulle få det bättre hos någon annan. Helst hos en fin familj på landet. En familj som tränar med henne, myser med henne och har både orken och tiden för henne. Jag kan inte riktigt ta hand om mig själv just nu, så hur ska jag kunna ta hand om en hund? en så fin hund, som behöver mycket motion, fysisk och mental träning. Jag gillar verkligen Mynta, det är därför jag hoppas att hon kommer till en fin familj. Jag vet inte när tiden är inne för att skaffa hund, men jag kanske skulle satsa på en lite mindre krävande och med lite lägre energinivå? äsch jag vet inte. Jag vet att det gör ont att inte ta över Mynta. Men jag vill inte chansa och kanske behöva sälja henne längre fram. En hund ska inte behöva flytta mer än en gång tycker jag personlig. Från uppfödaren till sin ägare. Visst ibland funkar det inte och man måste sälja vidare, men om man kan förhindra det så tycker jag att man ska göra det. Det är ändå ett liv vi pratar om här.



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0