Kluven

ååh, jag känner mig så kluven vad det gäller Mynta. Pratade med Karro igår och hon funderar starkt på att sälja henne. Jag vet inte hur jag ska göra, Jag gillar ju verkligen den där lilla jycken, men orkar jag ha henne på heltid, forever? hmm.. inte sovit ett skit inatt vilket bara kommer ställa till med problem. Ska hämta Mynta idag hoppas jag och åka ut en sväng och sen upp på valpkursen ikväll. Ska nog prata med Karro lite mer idag. Måste disskutera detta med mamma också, för trots allt, så brukar den tanten ha rätt ganska ofta! men säg för jössenamn inte det till henne! Jag har iaf klurat ut problemet jag hade med vart Mynta skulle få sin sovplats. För LillKF har ju i princip tagit upp alla utrymmen som finns att ligga på. Då kom jag på den här underbara idén att snickra ihop en låd/säng/hus till dom båda. Alltså, Mynta ligger i en "säng" ovanpå, och katten kan krypa in i lådan/huset och sova under, utan att hunden kommer åt henne. Så jag behöver inte sno LillKFs "grotta" under mina stolar (som jag givetvis får hitta annan plats för, eller dom är inte ens mina kan ge tillbaks dom haha) och Mynta får en alldeles egen säng. Iaf den delen som är ovanpå. Och på så sätt om dom nu skulle ligga i den där samtidigt så lär dom känna varandra utan att behöva vara med varandra, eller ah, ni fattar :P nu måste jag nog faktist ta och försöka sova några timmar. Cigg, borsta tänderna, bums i säng!




..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0