Mynta 30/9-11

Upp och ut med mamma och Mynta i skogen igen. Känns inte som vi har gjort något annat :P Idag tränade vi lite följsamhet i skogen :) Superduktiga lilla Mynta är så bra!! Hon fattar galoppen direkt. (Och jaa, hon fattar galopp ibland ser det ut som när hon springer. lilla tokan) Idag tränade vi lite kontakt. Att hon sätter sig ner när jag tar upp en godis, lyfter godisen i höjd med mitt huvud och säger; "Hallå" och då ska hon titta mig i ögonen, gör hon det så får hon en liten bit godis och ett "duktig tjej" :)


Vi hittade ju såklart den allra minsta pinnen i skogen, och den var ju självfallet allra roligast att leka med. Jag fick tyvärr ingen bra bild på det. men hon var så söt när hon sprang runt med sitt stora fynd ^^





Det kan vara så att det här är den sötaste tiken som finns atm <3 lilla söta, underbara Mynta <3




..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0