uäh

Mitt huvud värker lite, mina fingrar värker, min vänster arm från axeln ner till handen värker. Mitt hjärta värker. På g till halsbränna, (okej, stryk det. Jag Har halsbränna) trött, seg och måste gå hem i busväder med vind, regn och kyla. Detta känns inte bra. Det enda som känns bra är att jag har fått umgås med min älskade, dock tjatiga, men älskade brorsdotter. Vi låg och läste Ariel i säkert 40 minuter. Och jag har städat i min brors kök, så han slipper det. Men jag vill inte gå hem, jag vill inte ha ont, jag vill inte vara trött, jag vill inte vara tjock. Jag vill vara nöjd. åtminstonde vara på g med körkortet, kanske ha någon praktik någonstans, ha gått ner några kilo (läs massa kilo)

Fyfan, inte bra dag, inte bra dag. Ska försöka njuta avdet som är nu. Jag sitter i min brors mysiga lägenhet, min älskade brorsdotter ligger och sover. Jag får promenera hem i höstmyset och samtidigt kanske bli av med något hekto. okej, positiva tankar! go me!


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0