Nala och Nova <3

Jag har suttit och väntat på svar om lilla Ludde i säkert 2 månader nu, det verkar inte som att det händer något. Åh, vad jag hoppas att han kommer komma till ett superbra hem! Men jag orkar inte sitta här och slita i mitt hår och bita ner mina naglar till roten. Jag kikade in på blocket i förmiddags, för att kika lite. Inte trodde jag att jag skulle hitta en hund som skulle fånga mitt intresse så som Ludde gjorde. Men jo vet du vad, jag hittade två t.o.m! Jag satt och funderade en liten stund, sen knåpade jag ihop ett mail till båda ägarna. Jag trodde inte att jag skulle få svar, inte idag, inte något positivt. (Varför vet jag inte? för att det känns som att det går emot mig hela tiden, det här med att hitta "rätt" hund) Men jo! När jag kom hem från mamma ikväll hade jag två mail! Och båda var superpositiva! Jag blev så glad att jag ringde upp mamma och gapade av lycka! Båda ägarna vill träffas och se om det klickar mellan mig och hundarna :) Jag tänkte att jag skulle lugna ner mig, sova och sen ringa dem imorgon för att kika upp vilken tid som kan passa :) det allra bästa är att den ena bor i Götene och den andra i Skövde, så det är väldigt nära och bra! :) Nu ska jag försöka sova :) Puss på er!

 

 



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0