Sitt, Ligg, High Five!

Jag borde verkligen börja med yoga igen, sträcka ut muskler och leder :) Det krampar i mina vader när jag är ute och går. Speciellt om jag har mina vinterskor på mig, vilket inte känns så kul då det är vinter nu och jag inte gärna vill gå i andra skor. Idag övade jag och Nala på "ligg" och "stanna". Hon är så duktig min tjej :) Jag lärde henne "high five" häromdagen och har även fått henne att sluta slicka i ansiktet så mycket som hon gör. Hon drar fortfarande i kopplet, men inte med samma råstyra som förut. Testade att ha helstryp på henne alldeles nyss när vi var ute på en liten nattlig kisserunda. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om helstryp, det kan vara bra när man tränar dem, men man kanske inte ska ha det jämt. Fast iofs, har man väl tränat bort den där "dragkampen" som kan bli på promenaderna så "lider" de ju inte av att ha helstryp på sig eftersom det aldrig då kommer att dra åt kring halsen. Precis när jag kom utanför dörren upptäckte jag att det snöar! Jättemysigt, men jag som vill ha lite mindre snö och mer sol blev lite småledsen i ögat. Såg asfalt och en lite större gräsplätt förut idag, jag blev så glad då! Förresten! Imorse vaknade jag av att lilltjejen låg och tuggade i sig mina lakan i sängen! Då blev jag lite grinig! Dom är ju dyra till så stora sänger! :( haha. Det är så himla skönt att min lilla bebismisse äntligen har hittat ett ställe där hon kan vara ifred, känna sig trygg men ändå vara med. Hon ligger snett bakom min datorskärm. La upp en filt till henne där som hon kan mysa med :) Nu ska jag och lilltjejen Nala strax ta och krypa ner i sängen :)
Natti sötnosar! puss


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0