Shabby Chic influerade påslakan



Har haft svårt att bestämma mig för vilket påslakanset jag skulle köpa, men nu äntligen bestämde jag mig :) Det blev nummer 2. Dels var den allra billigast och sen har jag bestämt mig för att slå mig fri från rosa (iaf litegrann) haha. Kändes som att det påslakanet var mest stilrent, med stora, fina, lila rosor. De andra var lite plottriga, vilket inte hade sett bra ut i mitt sovrum, då jag har ganska mycket grejer :P Egentligen hade jag väl kanske inte råd med detta nu, men hey jag hade ju ändå tänkt att dra ner på både godis och rökningen. Så nu har jag en anledning, en bra sådan, jag har inte råd att äta choklad och röka ;) haha

Här kan du hitta Nummer 1, Nummer 2 och Nummer 3 :)



..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0