Nytt bloggförsök, Nytt förhållande.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska börja blogga igen eller inte? Alltså, det är ju kul som sjutton att kunna sitta här och skriva av sig om precis vad som helst. Jag har inte bloggat sen i mars, tror allt att jag ska ta och göra ett försök till :)
 
Jag sitter i sängen med min älskade lilla tjej snosandes bredvid mig, kissen var inne en sväng och myste också :)
Har förövrigt gått och blivit tillsammans med en kille som jag varit lite kär i, mycket kär i, inget kär i, upp och ner under fyra år fram och tillbaka. Men nu, and I quote my friends; "Äntligen!" tog vi steget och insåg att vi vill vara med varandra. Vi började umgås igen i feb/mars i år och vänskapen utvecklades till något mer, och något mer, och ännu mer, när vi insåg att vi faktist redan typ var ihop, så satte jag ett datum, 25e Juli 2012. För det var då jag rakt ut frågade vad vi var, och vi var ihop :) Nu i helgen ska vi till hans mamma :) det ska bli spännande. Blir där från fredag till söndag :)
 
Bjuder på en alldeles-nyss-tagen bild på mig och Nala <3
 
 
 
..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0