En vanlig söndag

Fasen, klockan är bara ca halv ett och jag är jätte trött. Det här kommer bli en lång dag. Nu ligger jag i sängen med fötterna framför värmefläkten.
Solen skiner ute <3 jag längtar så efter våren, det är helt sanslöst! Jag har nog aldrig i hela mitt liv velat ha vår mer än nu. Men så länge solen är här så mår jag mycket bättre :)

Ska på möte med soc imorgon, det är ingen rolig känsla. Visserligen går jag på fk i vanliga fall, vilket inte heller är överdrivet roligt. Men soc liksom, alla som har varit tvungna att gå dit vet vad jag menar.
Jag skulle vilja ha ett jobb, tjäna mina egna pengar. Det vore så nice att ha energi till att leva ett vettigt liv. Men det kommer väl det med :)
Jag har börjat bli orolig för att min trötthet kommer gå över till kronisk trötthet. Det vore inte för jävla sköj.
Nu ska jag vila lite, ta hand om er :)


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0