Måndag 25/2-13

Var nere på soc idag, hade fått in lite pengar retroaktivt från fk, men inte tillräckligt för att klara mig. Uscha.

Var i hundrastgården en sväng med min lilla tjeja också. Vi träffade en wachteltik på 18 veckor vid namn Oda. Jättesött litet yrväder :) hon och Nala gick jättebra ihop, lekte riktigt fint.
För övrigt så har min lilla idiot börjat skälla på folk nu igen...?! Dumheter!!

Jag och mamma träffade en gammal vän till mamma på netto, och vi tre stod nog och pratade i ca 30-40 min. Det var riktigt trevligt. Hon tyckte att jag skulle kolla efter praktik på ålderdomshemmet här i området. Så vi får väl se vad fk tycker om det i mars när jag ska ha möte med dem :)


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0