Tisdag

Somnade typ runt 06 imorse och vaknade vid 15.30.
Gick hem till mamma och hon följde med ut på en promenad. Det var jätte mysigt att gå med mamma, ska ta och tvinga med henne ut fler gånger :)
Precis utanför mammas dörr så mötte vi stina, cesar och troya. mamma tog med sig Nala in och jag gick en liten runda med Stina. Jag höll i den stora, snälla, lugna, gigantiska leonbergern Troya :) och Stina hade sin överenergiska, glada, rottweilerschäfer Cesar :) det var mysigt. Älskar verkligen selen som de har på Troya. Jag vill också ha en sån till Nala :)
Gick in till mamma och vi tjötade lite skit en stund. Hehe :)

Sen gick jag hem och gjorde pannkakor till mig och gubben :) vi gick ner till Statoil, han följde med en lite sväng med Nala. Sen fick jag en puss och han gick hem till sig. Jag och Nala fortsatte en liten bit till.

Nu ligger vi och gosar i sängen :)
Sov så gott allesammans :)


..::xoxoxo::..
Pussar & Kramar
Yours sincerely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0