onsdag

Just nu ligger jag på soffan med värmefläkten igång och simpsons på i bakgrunden. Lillkf ligger och myser nere vid mina fötter och Nala slumrar i sin bädd. Har funderat på att börja blogga igen. Nu när det är så lätt via mobilen så kanske det kan bli av. Jag behöver få ur mig mina tankar, de där som gnager inuti, de som äter upp mig. Eftersom jag inte delat min blogg med i princip någon känns det ganska skönt att få skriva av sig. Privat men ändå så hamnar det någonstans där någon faktiskt kan läsa om det. Tankarna ligger inte gömda i en dagbok i en låda i nattduksbordet.

Just för tillfället känns allt relativt hopplöst och kämpigt. Jag är trött på mig själv, mitt liv, mina rutiner, mina tankar. Allt är tråkigt. Så fruktansvärt tråkigt. Jag vill inte sitta fast i ett tomrum.
 
..::xoxoxo::..
Pussar och kramar
Yours sincerely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0